Powrót do aktualności

Piesza wycieczka klas ósmych na Przymiarki

Dnia 1 października 2021 r. uczniowie klasy 8a i 8b wraz z opiekunami wybrali się na pieszą wycieczkę z Iwonicza na Przymiarki.
Przemierzając trasę do Iwonicza Zdroju, chodnikiem wzdłuż głównej ulicy, dotarliśmy do Amfiteatru. Następnie leśnym szlakiem wśród okazałych drzew i stromych podejść dotarliśmy na polanę z ławeczkami i miejscem na ognisko. Tutaj właśnie postanowiliśmy odpocząć. Rozpaliliśmy ognisko, przy którym ogrzaliśmy się, piekąc kiełbasę, ziemianki i pianki oraz popijając ciepłą herbatę z termosów. Po posiłku i odpoczynku ruszyliśmy, wydeptaną ścieżką wśród traw, w dalszą drogę. Po kilkudziesięciu minutach dotarliśmy na miejsce docelowe. Niestety brak słońca i jesienne mgły nie pozwoliły nam na obserwowanie i podziwianie pięknych, rozległych widoków, z których słynie to miejsce.
Mimo iż mieszkamy niedaleko, to wielu uczniów było w tym miejscu po raz pierwszy. Czas na szczycie upłynął nam wśród rozmów, śmiechów i zabaw. Było miło i sympatycznie. W drogę powrotną udaliśmy się już drogą asfaltową.
Do domów wróciliśmy zmęczeni, ale szczęśliwi i zadowoleni.